fan svenskarna suger i os !:P

Shaun är en naturbegåvning som även besitter egenskapen att kunna hantera den press som ställs på honom. Han är utan tvekan min favorit i OS. Men jag måste hålla med dig om att det inte är likt honom att falla på ett så pass rutinerat trick, men det löste han med bravad i 2a åket.

tror fransmannen gjorde en 12a, shaun white satte ju sitt 2a åk cleant som fan. en svensk tjej kom ju 4a på puckeln igår. det var galet, hon borde kommit 3a.

haha sverige söög.
men
jag tycker inte att shaun white skulle vinna, jag höll på Maison Aguirre och markku koski

Håller med Nojlas, vad handlar denna tråd om? Äh, det är inte så viktigt. Men jäklar vad fransmannen snurrade, visst var det en tolva? Precis när jag sa till min pappa: "Varför visar inte producenten den snurren i reprisen?" Så säger kommentatorerna exakt samma sak...
Det verkar vara genomgående tema med dåliga producenter på stora sportevenemang. De visar aldrig de intressanta grejerna i repris...

men White var värdig vinnare, jäklar vad cleant han åkte, landade grymt högt upp i pipen på typ varje hopp. Respekt till det största ghetto-kidset i hela OS!

vi snackar os-halfpipe för män ! =)

shaun white ägde alla där men fransmännen va också bra ! å dom snurra juh som fään ..höll på antti autti som sann finländare !

är det några som suger, så är det de där kommentatorerna, som INTE är experkommentatorer som inte kan ett skit om något inom grenen de kommenterar... vet inte ens vad tricken heter, ju.. det är skamligt...

vadå svenskarna sög!!
asså dom måste ju sattsa fullt för att komma till final!!
tycker t.ex. micke sandys åk va cleant ända tills missen kom men om man inte sattsar så komemr man ingen vart.
friskt vågat hälften vunnet :D

Tillbaka
Topp