Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
FAQ: Recco
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 515248" data-attributes="member: 80520"><p>Jag har sett recco-reflektorer sitta kvar på pjäxor sedan mången år tillbaka. Om man inte vill sätta brickorna på pjäxan fungerar hjälm och ryggskydd också bra. I alla fall reflektorer på ett ryggskydd bör lida ungefär lika stor risk att hamna i närkontakt med för dem skadliga objekt som en transa under en jacka gör. Nämnas kan också att det krävs rätt hårdhänt närkontakt för att ha sönder ett så enkelt element som en diod, speciellt då den på recco är skyddad av ett ganska tjockt lager av plast.</p><p></p><p></p><p>Jag skulle förmodligen tycka det är intressant, problemet är att jag inte har tid. Möjligen kommer jag läsa mer filosofi senare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 515248, member: 80520"] Jag har sett recco-reflektorer sitta kvar på pjäxor sedan mången år tillbaka. Om man inte vill sätta brickorna på pjäxan fungerar hjälm och ryggskydd också bra. I alla fall reflektorer på ett ryggskydd bör lida ungefär lika stor risk att hamna i närkontakt med för dem skadliga objekt som en transa under en jacka gör. Nämnas kan också att det krävs rätt hårdhänt närkontakt för att ha sönder ett så enkelt element som en diod, speciellt då den på recco är skyddad av ett ganska tjockt lager av plast. Jag skulle förmodligen tycka det är intressant, problemet är att jag inte har tid. Möjligen kommer jag läsa mer filosofi senare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
FAQ: Recco
Tillbaka
Topp