Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Får Skistar konkurrens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1305603" data-attributes="member: 26014"><p>Mnja, är väl olika i olika kulturer, så jag köper inte rakt av att ”allt annat är snack”. Men det stämmer säkert till viss del. I vissa kulturer är det hög status att tjäna mycket pengar och sedan skänka bort spillror av förmögenheten. Som jag skriver så KAN man göra på olika sätt. Jag sätter mitt hopp till några förmögna, uttalat skidintresserade entreprenörer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1305603, member: 26014"] Mnja, är väl olika i olika kulturer, så jag köper inte rakt av att ”allt annat är snack”. Men det stämmer säkert till viss del. I vissa kulturer är det hög status att tjäna mycket pengar och sedan skänka bort spillror av förmögenheten. Som jag skriver så KAN man göra på olika sätt. Jag sätter mitt hopp till några förmögna, uttalat skidintresserade entreprenörer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Får Skistar konkurrens?
Tillbaka
Topp