Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Får Skistar konkurrens?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1306160" data-attributes="member: 190745"><p>Stod 300 dollar för Vail när jag sökte i går och hittade information också om flera andra anlägg med det priset idag. </p><p></p><p>Är väl tilldels off topic men mina tankar är nog att jag inte helt tror att ett "nytt skistar" som kontrollerar flera stora anlägg är det bästa för skidåkningen. Det man ska undvika är väl att skistar ska ta över allt. </p><p></p><p>Har inte heller tro på att gemensamma skipass över flera olika anlägg är lösningen. De flesta vill nog inte ha något sådant kort och i aktuella tillfällen blir det nog rätt mycket dyrare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1306160, member: 190745"] Stod 300 dollar för Vail när jag sökte i går och hittade information också om flera andra anlägg med det priset idag. Är väl tilldels off topic men mina tankar är nog att jag inte helt tror att ett "nytt skistar" som kontrollerar flera stora anlägg är det bästa för skidåkningen. Det man ska undvika är väl att skistar ska ta över allt. Har inte heller tro på att gemensamma skipass över flera olika anlägg är lösningen. De flesta vill nog inte ha något sådant kort och i aktuella tillfällen blir det nog rätt mycket dyrare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Får Skistar konkurrens?
Tillbaka
Topp