Färg Kombination

K2zzz

Ny medlem
Färg Kombination
Tjena har köpt en blå fox jacka och har funderat på att köpa ett bar orange färgade byxor till den. Undrar bara vad ni tycker om det, skulle det vara snyggt etc? :) ge gärna förslag på annan färg annars :)

Färg Kombination
Det är duuuuuuuuuuuuuuuuuuu som ska ha det på dig.
Tycker du att det är snyggt? - Kör på!
Tycker du att det är fult? - Skit i det.

Det är inte freeride som ska bestämma vad du ska ha på dig.
Det är DU!

Fred ut.

Färg Kombination
Sådana här trådar gör ju faan att man blir orolig för framtiden..

DU skall bära kläderna? bestäm själv!

Färg Kombination
gaaaahhh komigen! freeridare är förbaskat bra på att slänga skit! jag håller med, jag undrar också vad som är snygga färg kombinationer. jag har gula byxor, och funtar längen u på vad jag ska ha för färg på , jackan, hoodie.
men jag tror att det kan passa! kör på

Färg Kombination
K2zzz sa:
Tjena har köpt en blå fox jacka och har funderat på att köpa ett bar orange färgade byxor till den. Undrar bara vad ni tycker om det, skulle det vara snyggt etc? :) ge gärna förslag på annan färg annars :)
Jag tycker du tänker rätt det är många som tycker att komplementärfärger är snygga bredvid varandra.

Till den där blåa jackan som verkar vara typ #058AD0 hoppas jag att du köpt byxor till med typ denna kulör orange #FF8B00 eller brun #784100 det skulle vara så otroligt snyggt på dig. :)
Och självklart ska du fråga oss andra vad vi tycker för det är vi andra som tvingas titta på dig i dina kläder mer än vad du själv gör, så då är det bra att rådfråga oss hehe eller i alla fall rådfråga mig, eftersom att jag vet vad som är snyggt. ;)

Senast ändrad:
Färg Kombination
om jag säger bajs brun är värsta modet! köp det sjukt fett och du hatar det? skulle du köpa det för andra gillar det? nej
Köp det du själv tycker är snyggt
Peace

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp