Färgglada byxor/JL

• Trådstartare Trådstartare BigAir
  • Start datum Start datum
B

BigAir

Guest
Färgglada byxor/JL
Hejsan!

Söker efter en affär, eller bara ett namn på ett märke som kan ha gjort nått sånt.

Ett par knallgröna byxor. Alltså inte mörkgröna som dom flesta är utan mer knalligt, som en...? Äh vettefan men ett par knallgröna braller, eller knallblåa/turkosa.
Och den nya JL collectionen som kommer ut i år, finns dom turkosa kläderna som Täckisar eller är det Overaller hela kitet?

/Felix Hermansson

Denna blåa färgen kanske, vem gör dom? http://www.freeride.nu/content/image.php?id=824

Färgglada byxor/JL
Det är väl Robert Olsson som åker på den bilden, och eftersom han är sponsrad av Peak är väl en ganska bra gissning: Peak

?

Färgglada byxor/JL
tror JL kommer med skaljacka och skalbyxa = no overall Ska bli intressant och se vad det är för material i JL kläderna. blir väl nå thai skit :P

Färgglada byxor/JL
Om man ser till vad Lindeberg gjort innan, pa Golfsidan osv. sa har ju deras grejer hallt valdigt hog klass. Skulle tanka mig att de forsoker gora likadant pa skidsidan, sen om de lyckas eller inte aterstar att se. De har ju fina farger iaf, rosa, turkos, vit osv.

Färgglada byxor/JL
Nej jag tycker bara att det är bra att det kommer in fler märken i skidbranchen, och jag skulle villja ha ett par pastelliga braller. Rosa är vell inget jag föredrar men turkos är ju läckert.
Skaljacka är det nog inte bara eftersom det ser ut som dun..

Fast när man hörde det första gången, då lät det ju lite konstigt. "Jon har fått spons av JLindeberg och dumpat oakley"
Då visste man inte ens att dom hade planer på skidcollection.

Ingen som vet nå knallgröna då?

Färgglada byxor/JL
Det är la skit att skit att skidåkare ska börja använda det där skitmärket också.... är så trött på alla j#vla JL tröjor överallt....

Färgglada byxor/JL
"Biggis" jag har sett jon på nån bild med gröna kläder typ inte mörk gröna utan ljusgrön nästan slimegrön(?) J.l rätt säker! Sen kommmer ju Oakley ut med en sån jacka också fast inte helt sån färg jäkligt shysst du kan ju lägga till mig på msn så skickar jag bild på den där oakley om ud vill :D detsutom m¨ste jag ha fler kontakter:P min msn är The_jibber1@hotmail.com

Färgglada byxor/JL
Ja men Jandren, det är inte JLtröjor utan JL skidkläder. Dom vara kan ju faktiskt vara skitbra, det återstår att se.

I will A_Ahlnas.

Färgglada byxor/JL
Som svar på det knallgröna. Både Whiteout och Norröna har knallgröna grejer har jag för mej. Whiteout har det iallafall, riktigt skön färg.

Färgglada byxor/JL
abow. sant det är Robban O, inte Windstedt...

Gröna färgen du pratar om... typ den som Emanuel Hedvall kör med i Serious?
Det är SOS som har dom, alltså kommer det troligen att finnas på Hardwear i Luleå...

Sant, JL kan göra bra kläder, det finns inte många som vet det ännu,
men jag är trots allt skeptisk för det.....

Ha De

Färgglada byxor/JL
Ja jusst fan, du frächade upp minnet, kommer ihåg nu att jag sett sos braller som är så.
Tror färgen heter Toxic green hos SOS!

Sen har jag fått reda på att Oakley kommer ut med ett par "toxic green" 2006 kanske.

Färgglada byxor/JL
Oxbow har fått en ny Generalagent i Sverige, men det blir inte förrän till nästa sommar.
Man kan gå in på www.oxbow.fr och titta om man vill se

Färgglada byxor/JL
PEAK kör en del limegrönt "slimegrönt" som ni kallar det.

turkos finns som sagt på whiteout och även på special blend.

Tillbaka
Topp