Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Fästa skidor på takräcke
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VickeLang" data-source="post: 1207349" data-attributes="member: 160497"><p>Oftast är det räckerna som låter mest. Köp en ganska aerodynamisk box och räcken så slipper man oljud. Har ett par thule wingbar och en calix 430 låda. Låter marginellt mer så länge man inte kommer upp i 120 km/h, då blir det lite mer vindljud, men tjuter aldrig. O den drar i princip lika mycket med takbox som utan, ibland tycker jag den drar mindre tom. Måste få lyftkraft av takboxen eller nåt <img class="smilie smilie--emoji" alt="😅" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png" title="Grinning face with sweat :sweat_smile:" data-shortname=":sweat_smile:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VickeLang, post: 1207349, member: 160497"] Oftast är det räckerna som låter mest. Köp en ganska aerodynamisk box och räcken så slipper man oljud. Har ett par thule wingbar och en calix 430 låda. Låter marginellt mer så länge man inte kommer upp i 120 km/h, då blir det lite mer vindljud, men tjuter aldrig. O den drar i princip lika mycket med takbox som utan, ibland tycker jag den drar mindre tom. Måste få lyftkraft av takboxen eller nåt 😅 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Fästa skidor på takräcke
Tillbaka
Topp