Fästmaterial till kamera på skida som är lätt att plocka bort men som samtidigt sitter fast.

Sinclairwilde

Ny medlem
Fästmaterial till kamera på skida som är lätt att plocka bort men som samtidigt sitter fast.
Funderar på att montera GoPro på ena skidan under kommande skidveckan. Kommer att köra på hyrskidor så skulle behöva något att fästa plattfästet med som inte sitter som berget men som endå sitter fast… Tänker mest så att jag kan få av fästet från skidan innan det är dags att lämna tillbaka skidorna.

Har ni några förslag på fästmaterial att sätta mellan platta och skida?

Senast ändrad:
Tänkte att frågan kanske va lite mer universell än bara just för GoPro filmare, varför jag inte postade i just den tråden...

Har dock redigerat bort kamermärket från rubriken.

Senast ändrad:
Dom fästen som följer med GoPro´n ska ju vara enkla att lossa med typ en hårtork.
Testa på nåt annat. Sen e det ju ba att köra.!;)

Hyr ett par K2 med hål för stighudsfäste?

Hårtork får nog bli alternativet tror jag. :-)

Nu hoppas jag bara på fina ljusförhållanden och lagom många minusgrader.

Tillbaka
Topp