Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fatskiis for alpint til jente
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="atleb" data-source="post: 122487" data-attributes="member: 35098"><p>Mantran, Queen Attiva og Scratch BC er de kanskje de skiene som virker mes interessante akkurat nå.</p><p></p><p>Ikke et stygt ord om Völkl, synes selv de har veldig mye bra ski. Men det er en ting jeg lurer på, det virker som om de har en helt annen status i Sverige enn i Norge. Hvis jeg hadde lagt ett lignende innlegg på en Norsk nettside ville ikke Völkl bli nevnt på langtnær så mye som her.</p><p></p><p>Hva kan dette komme av?</p><p></p><p>Håper det kommer store skidemoer i annlegg nær meg tidlig på sesongen, lett å synse mye men ingenting som slår en reell testkjøring <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="atleb, post: 122487, member: 35098"] Mantran, Queen Attiva og Scratch BC er de kanskje de skiene som virker mes interessante akkurat nå. Ikke et stygt ord om Völkl, synes selv de har veldig mye bra ski. Men det er en ting jeg lurer på, det virker som om de har en helt annen status i Sverige enn i Norge. Hvis jeg hadde lagt ett lignende innlegg på en Norsk nettside ville ikke Völkl bli nevnt på langtnær så mye som her. Hva kan dette komme av? Håper det kommer store skidemoer i annlegg nær meg tidlig på sesongen, lett å synse mye men ingenting som slår en reell testkjøring :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fatskiis for alpint til jente
Tillbaka
Topp