Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fatskiis for alpint til jente
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rasmus" data-source="post: 122489" data-attributes="member: 1340"><p>Jag rekommenderar RIdea 167 av en hel del skäl. Jag jobbar med att utveckla skidorna och har haft hand om testningen av de olika modellerna i Val dIsere under säsongen. Jag har fått väldigt bra kritik från just lättare tjejer som har kört på 167orna. I pist och framför allt i offpist såklart. Själv kör jag på 187orna men då väger jag 95 kilo och inte 55. Angående kvaliten så hade vi inte en enda reklammation på skidorna under gångna säsongen.</p><p></p><p>/R</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rasmus, post: 122489, member: 1340"] Jag rekommenderar RIdea 167 av en hel del skäl. Jag jobbar med att utveckla skidorna och har haft hand om testningen av de olika modellerna i Val dIsere under säsongen. Jag har fått väldigt bra kritik från just lättare tjejer som har kört på 167orna. I pist och framför allt i offpist såklart. Själv kör jag på 187orna men då väger jag 95 kilo och inte 55. Angående kvaliten så hade vi inte en enda reklammation på skidorna under gångna säsongen. /R [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Fatskiis for alpint til jente
Tillbaka
Topp