Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Favvotrick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Airstyle" data-source="post: 6906" data-attributes="member: 13791"><p>Nä, en 900 ser skön ut eftersom man landar baklänges. Och hur man gör det... hmmm.... jag är absolut inte säker på tricket direkt, men det bästa är att snabbt efter uthoppet vrida huvudet runt axeln och så följer kroppen med. Det första varvet går snabbt och det andra lite saktare. När man gjort en 720 tar man i så man fiser för att göra ett halvt varv till. Förhoppningsvis är man i samma vinkel som landningen när man landar. Faller man bakåt får man jädrigt ont i nacken. Men jag gör ju det på snowblades, så det är ju lite lättare att snurra men svårare att landa.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Airstyle, post: 6906, member: 13791"] Nä, en 900 ser skön ut eftersom man landar baklänges. Och hur man gör det... hmmm.... jag är absolut inte säker på tricket direkt, men det bästa är att snabbt efter uthoppet vrida huvudet runt axeln och så följer kroppen med. Det första varvet går snabbt och det andra lite saktare. När man gjort en 720 tar man i så man fiser för att göra ett halvt varv till. Förhoppningsvis är man i samma vinkel som landningen när man landar. Faller man bakåt får man jädrigt ont i nacken. Men jag gör ju det på snowblades, så det är ju lite lättare att snurra men svårare att landa. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Favvotrick
Tillbaka
Topp