Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Favvotrick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 6911" data-attributes="member: 11393"><p>Det är ett Trick som jag inte vet riktigt vad det heter . När det görs på snowboard kallas det tydlign "Chicane" (tror jag det stavas).</p><p></p><p>det är som en rodeo 7 . Men på rodeon går du snett bakåt , Här gör du nästan lika dant men du går snett frammåt , inte som en mistyflip . Om du gör misty som jag så droppar du höger axel mot vänster knä. I en "Chicane" vrider du axlarna åt höger och droppar ryggen mot vänster , som en rodeo fast frammåt. </p><p></p><p>Ballt trick har aldrig sett någon göra det på skidor . Har gjort den själv några gånger med mjuk landning . det ballaste är att du ser nästan aldrig landningen.. </p><p></p><p>Om det finns nåt annat namn på detta trick så mejla mej gärna och berätta.. patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 6911, member: 11393"] Det är ett Trick som jag inte vet riktigt vad det heter . När det görs på snowboard kallas det tydlign "Chicane" (tror jag det stavas). det är som en rodeo 7 . Men på rodeon går du snett bakåt , Här gör du nästan lika dant men du går snett frammåt , inte som en mistyflip . Om du gör misty som jag så droppar du höger axel mot vänster knä. I en "Chicane" vrider du axlarna åt höger och droppar ryggen mot vänster , som en rodeo fast frammåt. Ballt trick har aldrig sett någon göra det på skidor . Har gjort den själv några gånger med mjuk landning . det ballaste är att du ser nästan aldrig landningen.. Om det finns nåt annat namn på detta trick så mejla mej gärna och berätta.. patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Favvotrick
Tillbaka
Topp