Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fegis!!!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasnordin" data-source="post: 18978" data-attributes="member: 37313"><p>Backflip vet jag inet mycket om för det har jag aldirg testat, men jag har också fegat ur många gånger och känt att jag borde våga mer. Sen förra vintern så vände det. Jag har inte hoppat så mycket förr men förra vintern började jag känna att det fan inte va så jävla svårt med alla trick. Jag drog 360 flytande på de lite mindre hoppen, och började sätta mutegrab och landade i fakie och lite sånt, inga jättetrick men för mig kändes det gött. Sen kom oundvikligen dagen då man lurade ut en av sina polare att prova 360 på ett mindre hopp i utbyta mot att man själv skulle göra det på big jumpet i parken där vi var, jag stod o funderade vilket va dumt men jag tänkte att vafan, jag kör och jag körde, överroterade eftersom jag inte va van vid den långa tiden i luften och gjorde en riktigt crash vrickade lite saker osv men vilken känsla det var och inte ångrar jag mig en sekund. Jag vet inte hur det här ska hjälpa dig men det kanske är bra till något :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasnordin, post: 18978, member: 37313"] Backflip vet jag inet mycket om för det har jag aldirg testat, men jag har också fegat ur många gånger och känt att jag borde våga mer. Sen förra vintern så vände det. Jag har inte hoppat så mycket förr men förra vintern började jag känna att det fan inte va så jävla svårt med alla trick. Jag drog 360 flytande på de lite mindre hoppen, och började sätta mutegrab och landade i fakie och lite sånt, inga jättetrick men för mig kändes det gött. Sen kom oundvikligen dagen då man lurade ut en av sina polare att prova 360 på ett mindre hopp i utbyta mot att man själv skulle göra det på big jumpet i parken där vi var, jag stod o funderade vilket va dumt men jag tänkte att vafan, jag kör och jag körde, överroterade eftersom jag inte va van vid den långa tiden i luften och gjorde en riktigt crash vrickade lite saker osv men vilken känsla det var och inte ångrar jag mig en sekund. Jag vet inte hur det här ska hjälpa dig men det kanske är bra till något :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fegis!!!!!
Tillbaka
Topp