Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fel på Snowpulse 2013 års modell?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MagLar" data-source="post: 990632" data-attributes="member: 62951"><p>Jag har flugit i Europa med min Snowpulse och det har inte varit några problem, ryggan som handbagage och tuben i originalkartongen i det incheckade bagaget. Väskan fastnade en gång i bagagekontrollen och jag fick gå till säkerhetsfolket hos SAS och berätta att det var en avalanche safety equipment och då var det inga problem.</p><p></p><p>Det kan dock vara problem över Atlanten (borde bara vara hemåt) eftersom att man har ett annat (lägre) tryck i tuberna i Amerika och att flygreglerna därför är anpassade efter dessa tuber...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MagLar, post: 990632, member: 62951"] Jag har flugit i Europa med min Snowpulse och det har inte varit några problem, ryggan som handbagage och tuben i originalkartongen i det incheckade bagaget. Väskan fastnade en gång i bagagekontrollen och jag fick gå till säkerhetsfolket hos SAS och berätta att det var en avalanche safety equipment och då var det inga problem. Det kan dock vara problem över Atlanten (borde bara vara hemåt) eftersom att man har ett annat (lägre) tryck i tuberna i Amerika och att flygreglerna därför är anpassade efter dessa tuber... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Fel på Snowpulse 2013 års modell?
Tillbaka
Topp