Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade skidor 2ggr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vctr" data-source="post: 1057240" data-attributes="member: 136740"><p>Jävlar vad dåligt. Tråkig historia för både dig och övriga inblandade. Självklart ska de stå för nya skidor, inte bindningar dock, en skruv är trots allt rätt lätt att ersätta. Det faktum att de fuckade upp 2 ggr och dessutom inte sa något utan "mörkade" det ger dig skäl att kunna vara hård, även om det är svårt och tar emot... </p><p></p><p>Anledningen till att det kostar ganska mycket att få bindningar monterade när man inte köpt av samma butik tror jag är för att täcka in eventuella misstag som kräver ersättning.</p><p></p><p>Det är bara att ta det ödmjukt men kräva nya skidor med korrekt montering och om inte så finns ju andra åtgärder som lär få dem att tänka om, de lär ju inte vilja få dåligt rykte. </p><p></p><p>Är det bara jag som tycker att plugghålen är ansvarslöst nära varandra? Skulle egentligen vilja veta var detta är gjort så att man inte skulle gå på samma mina som du, men jag förstår om du inte vill svärta ner här...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vctr, post: 1057240, member: 136740"] Jävlar vad dåligt. Tråkig historia för både dig och övriga inblandade. Självklart ska de stå för nya skidor, inte bindningar dock, en skruv är trots allt rätt lätt att ersätta. Det faktum att de fuckade upp 2 ggr och dessutom inte sa något utan "mörkade" det ger dig skäl att kunna vara hård, även om det är svårt och tar emot... Anledningen till att det kostar ganska mycket att få bindningar monterade när man inte köpt av samma butik tror jag är för att täcka in eventuella misstag som kräver ersättning. Det är bara att ta det ödmjukt men kräva nya skidor med korrekt montering och om inte så finns ju andra åtgärder som lär få dem att tänka om, de lär ju inte vilja få dåligt rykte. Är det bara jag som tycker att plugghålen är ansvarslöst nära varandra? Skulle egentligen vilja veta var detta är gjort så att man inte skulle gå på samma mina som du, men jag förstår om du inte vill svärta ner här... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade skidor 2ggr
Tillbaka
Topp