Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade skidor 2ggr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iljegard" data-source="post: 1057243" data-attributes="member: 152876"><p>Hej Vickepick. Tack för ditt svar. Nej jag tycker att de kan få en chans att rätta till sitt misstag innan man svärtar ner. Om de inte kan med Dynafit så tycker jag inte att de ska ta på sig jobbet i fortsättningen.</p><p></p><p>Du tycker alltså att jag ska vara hård och gå dit å kräva ett par nya skidor. Det tycker jag faktiskt är helt rätt också. svårt dock med värdet? jag köpte mina skidor + bindning för knappa 5 papp då jag köpte det här via freeride. nyvärdet på skidorna är ju högre i sig så det lär väl vara det man får gå efter. Jag lär väl få välja ur deras leverantörs sortiment så det blir väl antagligen helt andra skidor. Och om jag skulle få ett par nya skidor skulle jag nog aldrig låta dem montera dom åt mig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iljegard, post: 1057243, member: 152876"] Hej Vickepick. Tack för ditt svar. Nej jag tycker att de kan få en chans att rätta till sitt misstag innan man svärtar ner. Om de inte kan med Dynafit så tycker jag inte att de ska ta på sig jobbet i fortsättningen. Du tycker alltså att jag ska vara hård och gå dit å kräva ett par nya skidor. Det tycker jag faktiskt är helt rätt också. svårt dock med värdet? jag köpte mina skidor + bindning för knappa 5 papp då jag köpte det här via freeride. nyvärdet på skidorna är ju högre i sig så det lär väl vara det man får gå efter. Jag lär väl få välja ur deras leverantörs sortiment så det blir väl antagligen helt andra skidor. Och om jag skulle få ett par nya skidor skulle jag nog aldrig låta dem montera dom åt mig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Felmonterade skidor 2ggr
Tillbaka
Topp