Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Felmontering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="s-w" data-source="post: 145900" data-attributes="member: 46868"><p>"En fråga i frågan" Jag har tänkt likadant som dig, fast tvärt om. Alltså att bakmontera mina. Jag kör både park och pist (offpist då det finns snö, vilket det inte gör allt för ofta) med mina exakt mittmonterade atomic deviant. Och nu börjar jag tänka på att bakmontera mina för mera allrounda egenskaper. Men vet inte om det är värt att få fula spacklade hål på skidan för att kunna åka mer allround, speciellt med tanke på att mina skidor inte är några Puder eller pist skidor.</p><p>Tänkte bara höra folks åsikter om min idé att bakmontera i mitt fall. finns de bara nackdelar med det? Hur stor skulle skillnade bli i Pisten, Parken & offpisten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="s-w, post: 145900, member: 46868"] "En fråga i frågan" Jag har tänkt likadant som dig, fast tvärt om. Alltså att bakmontera mina. Jag kör både park och pist (offpist då det finns snö, vilket det inte gör allt för ofta) med mina exakt mittmonterade atomic deviant. Och nu börjar jag tänka på att bakmontera mina för mera allrounda egenskaper. Men vet inte om det är värt att få fula spacklade hål på skidan för att kunna åka mer allround, speciellt med tanke på att mina skidor inte är några Puder eller pist skidor. Tänkte bara höra folks åsikter om min idé att bakmontera i mitt fall. finns de bara nackdelar med det? Hur stor skulle skillnade bli i Pisten, Parken & offpisten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Felmontering
Tillbaka
Topp