Fernie, BC

Fernie, BC
Tjenare!

Jag är grymt intresserad av att åka till Fernie. Har planerat under ett års tid att åka till Canada på säsong, så jag menar varför inte Fernie? Det verkar ju vara ett ok ställe.

Jag tycker det låter skitbra och skulle gärna villja veta lite mer om det du snackar om. Maila gärna mig om du inte vill snacka om det i forumet.

/Woflan

Fernie, BC
Hallo Soren! Ditt inlägg låter spännande. Jag skall till Kanada innan jul med en kompis. Vi tänke bila mellan olika orter, men han åker hem efter 6-8 veckor. jag tänkte då slå mig ner ngn stans. Vi kommer starta vår resa i just Furnie, det verkar schysst. Om du tror att du fortfarande har plats framåt februari får du gärna maila mig. Vi hörs, Maxi! nitton80@telia.com

Fernie, BC
Tjena! Vet du om det går att få ett jobb på stället? När ska du åka dit? Hur många kan bo? Vad kostar? Massor av frågor, hoppas på svar...

hyltan@hotmail.com

Fernie, BC
Låter helt klart intressant, är också intresserad av prisnivå mm om det finns platser kvar... fleos_epost_@hotmail.com

Fernie, BC
Hejsan Vi är två tjejer som är intresserade av att hitta boende i Fernie mellan den 3 feb och 3 mars. Hör av dej om du vill ha oss som inneboende! Linn och Nayna

Fernie, BC
Tja! Vi är två killar från norra Sverige som har tänkt spendera tiden mellan mitten av januari till slutet av mars -06 i Fernie.(Resten av våren i sydamerika) Så, om du fortfarande har plats i huset, så är vi väldans intresserade!!
Skicka ett mail bara.. Ha de gött!

Tillbaka
Topp