Hejsan!
Kul att se att andra också tänkt ta sig till fernie!
jag tänkte ta mig dit i början av januari och stanna februari ut - kanske en bit in i mars..
Än så länge har jag inte hittat nåt boende, men letar vidare. Kanske bokar samesun för den första tiden, och ser vad som finns när man kommer fram..
Om nån hittar nåt vore det kul att dela!?
mvh Marika