Fernie vintern -06

zenith

Ny medlem
Fernie vintern -06
Hej.
Vi är två stycken som ska åka i fernie från den 1 feb till 12 mars. Biljetten är bokad och klar så vi åker. Det finns också två till som till 99% också ska åka så troligt vis är vi 4 stycken.
Vi undrar om det är några fler som ska åka och hur ni gör med boende. Är det någon som
vill dela ett hus eller så eller nån som har nått tips så svara gärna.
ha de gött
/mvh marcus
 
Fernie vintern -06
jag o 2 grabbar till ska dit 12 jan...men lyckas ni fixa boende kanske vi kan dela med er, vi ska åka vidare samtidigt som er. men vi kanske bor på hostel ibörjan eller nått om vi inte hittar något annat.. hade
 
Fernie vintern -06
ska dit den 11 jan och bor nog ett par veckor på hostel först, får leta lite lgh när jag väl är där... Hittar nån något är jag förstås intresserad så hör av er i sånt fall! annars ses vi där!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp