Fernie

Tonje

Ny medlem
Fernie
Hei!
Jeg drar til Fernie paa mandag, tenker aa bli der en maaned, tar inn paa hostell til aa begynne med, men haaper paa aa kanskje faa tak i en leilighet sammen med noen andre for en billig penge...

Noen som er interessert?
Mail meg!
Tonje
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp