Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
fungerar det att åka första januari till mitten av februari till fernie eller är det bortkastat pga snöbrist och kyla? för övrigt undrar jag om nån har konkreta tips om boende i fernie. i hus eller lägenhet då.
mvh marcus
Det brukar vara rikligt med snö så det är inga problem.
Kallt är det dock, runt -20 får man räkna med.
Kolla med fernierealestate.com och forumet på fernie.com, där brukar det finnas en del boende.
Hur många är ni som ska åka?