fernie

zenith

Ny medlem
fernie
fungerar det att åka första januari till mitten av februari till fernie eller är det bortkastat pga snöbrist och kyla? för övrigt undrar jag om nån har konkreta tips om boende i fernie. i hus eller lägenhet då.
mvh marcus
 
fernie
Det brukar vara rikligt med snö så det är inga problem.
Kallt är det dock, runt -20 får man räkna med.
Kolla med fernierealestate.com och forumet på fernie.com, där brukar det finnas en del boende.
Hur många är ni som ska åka?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp