Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta lagg.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ollefjall" data-source="post: 120846" data-attributes="member: 38190"><p>Jag ska köpa ett par feta plankor denna vinter. Det är bestämt. Jag behöver dock lite hjälp från den fetingkunniga publiken här på freeride.</p><p>Jag är 1.75 lång väger 65 kg lätt. Därav antar jag att jag ska ha en relativt mjuk skida.</p><p>Jag åker lite överallt, men till vintern planeras en resa till Engelberg, utöver dom vanliga Åre besöken. Jag åker överallt där snön inte är randig och är en sk. "avancerad åkare"</p><p>Några parkbesök vettefan om det är min grej, men mina vänner har det intresset så en fet Twintip skulle inte vara helt fel, men det är inte nödvändigt. Minimum midjan ligger på 90 mm. Priset kommer nog sist, men att dom är godkända i pris är ju såklart ett litet plus.</p><p></p><p>Tack o hej //minimongaman</p><p></p><p>(ajuste antalet skiddagar verkar ju vara relevant också, Ca 45 st)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ollefjall, post: 120846, member: 38190"] Jag ska köpa ett par feta plankor denna vinter. Det är bestämt. Jag behöver dock lite hjälp från den fetingkunniga publiken här på freeride. Jag är 1.75 lång väger 65 kg lätt. Därav antar jag att jag ska ha en relativt mjuk skida. Jag åker lite överallt, men till vintern planeras en resa till Engelberg, utöver dom vanliga Åre besöken. Jag åker överallt där snön inte är randig och är en sk. "avancerad åkare" Några parkbesök vettefan om det är min grej, men mina vänner har det intresset så en fet Twintip skulle inte vara helt fel, men det är inte nödvändigt. Minimum midjan ligger på 90 mm. Priset kommer nog sist, men att dom är godkända i pris är ju såklart ett litet plus. Tack o hej //minimongaman (ajuste antalet skiddagar verkar ju vara relevant också, Ca 45 st) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Feta lagg.
Tillbaka
Topp