Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="osst" data-source="post: 296874" data-attributes="member: 49274"><p>jag skulle göra sista hoppet på jumpan på studsmattan, eftersom många kollade skulle jag göra en grym misty5 backflip. jag hade gjort det massa gånger innan så jag pumpade upp skit fett höjd. det var inte på en sån här vanlig rund matta utan en fyrkantig tävlingsmatta och på dom kan man ju hoppa rätt högt. när jag skulle göra det kom jag för långt fram på mattan, jag hoppade ca 3 meter högt flaxade som fan med armarna sen landa jag på golvet först på armarna sen med hela kroppen på armarna. vänster underarm gick rätt av hängde rätt fint 90 grader åt fel håll. jag ställde mej upp coolt och sa att jag hade brutit armen. sen åkte jag till sjukhus, är kom dom på att jag fått en spricka i andra armen med. fick operrea vänsterarmen fick massa skruvar. det är xrygt att ha fel på båda armarna kan jag lova !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="osst, post: 296874, member: 49274"] jag skulle göra sista hoppet på jumpan på studsmattan, eftersom många kollade skulle jag göra en grym misty5 backflip. jag hade gjort det massa gånger innan så jag pumpade upp skit fett höjd. det var inte på en sån här vanlig rund matta utan en fyrkantig tävlingsmatta och på dom kan man ju hoppa rätt högt. när jag skulle göra det kom jag för långt fram på mattan, jag hoppade ca 3 meter högt flaxade som fan med armarna sen landa jag på golvet först på armarna sen med hela kroppen på armarna. vänster underarm gick rätt av hängde rätt fint 90 grader åt fel håll. jag ställde mej upp coolt och sa att jag hade brutit armen. sen åkte jag till sjukhus, är kom dom på att jag fått en spricka i andra armen med. fick operrea vänsterarmen fick massa skruvar. det är xrygt att ha fel på båda armarna kan jag lova ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp