Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speedy-92" data-source="post: 343400"><p>Vi var med skolan till backen på en friluftsdag jag och 4 andra killar från min skola skulle ha en hopp tävling från en corner och vi hade 3 flickor som domare och första priset var en puss av varje </p><p>flicka.</p><p>Och jag var då lite intreserad av en av de 3 flickorna så jag tänkte imponera.</p><p>jag skulle hoppa sist och dom andar hade redan hoppat och de hade bara dragit några mute grabs och nåt sånt det bästa hoppet var en "mute 180" jag tänkte att jag tar och gör en "mute 360". Cornern var cirka 10m lång så jag tog rejält med fart och hoppade och "mute 360" var nästan perfekt men min landning gick "käpp rätt åt hel...." jag landade ungefär 2mifrån landningens slut. men jag landade på fötterna och vann första priset + fot masage (= </p><p>och jag fick jävligt sjukt i helarna och hela rästen av åk säsongen hade jag problem med helarna, om jag ens lite landade hårt så började helarna och värka och jag kunde intte fortsätta å hoppa.</p><p></p><p>Speedy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speedy-92, post: 343400"] Vi var med skolan till backen på en friluftsdag jag och 4 andra killar från min skola skulle ha en hopp tävling från en corner och vi hade 3 flickor som domare och första priset var en puss av varje flicka. Och jag var då lite intreserad av en av de 3 flickorna så jag tänkte imponera. jag skulle hoppa sist och dom andar hade redan hoppat och de hade bara dragit några mute grabs och nåt sånt det bästa hoppet var en "mute 180" jag tänkte att jag tar och gör en "mute 360". Cornern var cirka 10m lång så jag tog rejält med fart och hoppade och "mute 360" var nästan perfekt men min landning gick "käpp rätt åt hel...." jag landade ungefär 2mifrån landningens slut. men jag landade på fötterna och vann första priset + fot masage (= och jag fick jävligt sjukt i helarna och hela rästen av åk säsongen hade jag problem med helarna, om jag ens lite landade hårt så började helarna och värka och jag kunde intte fortsätta å hoppa. Speedy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp