Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sjogras" data-source="post: 44130" data-attributes="member: 34308"><p>hmmm... ...har aldrig ramlat riktigt hårt men en gång tänkte jag köra ett litet gap över en gräsplätt men jag märkte inte att gräset var ca 4m så jag hoppade och märkte att jag skulle landa på gräset... när jag landade högg skidorna fast i snön:</p><p>det knäcker till i knäna, jag flyger ca 4,5m framåt med huvudet före, e borta i typ 3 minuter... minns inte hur jag kom ner till liften </p><p></p><p>annars var det i vemdalen förra året när en liten vän till mig, ca 7 år ramlade i en knapplift som lutade ca 50 grader... hon gled ner hela liftspåret och dunkade sedan in i liftstolpen.</p><p>Efter ett antal minuter upptäcker vi att jackan var rätt röd, vi tar av den och ser sedan en röd (kroppsdel?) det såg i allafall inte ut som en arm...</p><p>den lille stackarn kunde inte åka på tre dar</p><p></p><p></p><p>jaja, härda ut och ramla på...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sjogras, post: 44130, member: 34308"] hmmm... ...har aldrig ramlat riktigt hårt men en gång tänkte jag köra ett litet gap över en gräsplätt men jag märkte inte att gräset var ca 4m så jag hoppade och märkte att jag skulle landa på gräset... när jag landade högg skidorna fast i snön: det knäcker till i knäna, jag flyger ca 4,5m framåt med huvudet före, e borta i typ 3 minuter... minns inte hur jag kom ner till liften annars var det i vemdalen förra året när en liten vän till mig, ca 7 år ramlade i en knapplift som lutade ca 50 grader... hon gled ner hela liftspåret och dunkade sedan in i liftstolpen. Efter ett antal minuter upptäcker vi att jackan var rätt röd, vi tar av den och ser sedan en röd (kroppsdel?) det såg i allafall inte ut som en arm... den lille stackarn kunde inte åka på tre dar jaja, härda ut och ramla på... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp