Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mampel" data-source="post: 44146" data-attributes="member: 15054"><p>jag föll ut för en 50 meter hög klippa bröt båda benen och en arm.</p><p>fick ett hål i magen så när tunntarmen var på väg ut i en snödriva fick jag stoppa igen hålet med min stav. för att ta mig tillbaka till civilisationen fick jag släpa mig fram med mina brutna ben i 3 km </p><p>med hjälp av obrutna armen men jag förstod att jag inte skulle klara att kräla mig hela vägen tillbaks till byn . rätt som det var när jag nästan gett upp hoppet kom en bersget spatserande. </p><p>fort som skenande gnu grävde jag fram min sista lion-bar o lockade till mig geten. med min obrutna arm hävde jag mig nu upp på getens rygg som sakta började knalla mot byn. efter 5 timmars färd på getryggen var jag framme i byn. jag kryper sakta över gatan mot en öppen pub när plötsdligt...BAAAM en förbannad statsjeep kör över och krossar min hittintills oskadda arm. SUVen stannar och föraren hjälper mig in i bilen och kör mig till sjukan. han. tre månader senare vinner jag en volvo c70 på bingo lotto!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mampel, post: 44146, member: 15054"] jag föll ut för en 50 meter hög klippa bröt båda benen och en arm. fick ett hål i magen så när tunntarmen var på väg ut i en snödriva fick jag stoppa igen hålet med min stav. för att ta mig tillbaka till civilisationen fick jag släpa mig fram med mina brutna ben i 3 km med hjälp av obrutna armen men jag förstod att jag inte skulle klara att kräla mig hela vägen tillbaks till byn . rätt som det var när jag nästan gett upp hoppet kom en bersget spatserande. fort som skenande gnu grävde jag fram min sista lion-bar o lockade till mig geten. med min obrutna arm hävde jag mig nu upp på getens rygg som sakta började knalla mot byn. efter 5 timmars färd på getryggen var jag framme i byn. jag kryper sakta över gatan mot en öppen pub när plötsdligt...BAAAM en förbannad statsjeep kör över och krossar min hittintills oskadda arm. SUVen stannar och föraren hjälper mig in i bilen och kör mig till sjukan. han. tre månader senare vinner jag en volvo c70 på bingo lotto! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp