Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mattekahn" data-source="post: 44155" data-attributes="member: 35338"><p>Hehe, skön tråd.</p><p>Jag var i åre på sportlovet med lite polar (sög på sporten iofs), iaf. Vi står i liftkön till tusenmetarn. sen ska polarn framför mig tränga sig. så tjafsar vi lite, sen ska han hålla på mer o mer för att visa sig ball. så ska han till slut tränga sig, varpå jag krokar hans ben med staven, han klarar sig ur det men när han kommit fram gör han någon konstig akrobat konst och får sin ena skida på min skida o glider iväg men nån konstig vinkel på knät. Vilket reulterar i skoter o bandage runt knät, lyckligtsvis ingen korsbandskada eller liknande men han har fortfarande ont idag. Undertext: TRÄNGS INTE (bara jag som får..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mattekahn, post: 44155, member: 35338"] Hehe, skön tråd. Jag var i åre på sportlovet med lite polar (sög på sporten iofs), iaf. Vi står i liftkön till tusenmetarn. sen ska polarn framför mig tränga sig. så tjafsar vi lite, sen ska han hålla på mer o mer för att visa sig ball. så ska han till slut tränga sig, varpå jag krokar hans ben med staven, han klarar sig ur det men när han kommit fram gör han någon konstig akrobat konst och får sin ena skida på min skida o glider iväg men nån konstig vinkel på knät. Vilket reulterar i skoter o bandage runt knät, lyckligtsvis ingen korsbandskada eller liknande men han har fortfarande ont idag. Undertext: TRÄNGS INTE (bara jag som får..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp