Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 44174"><p>(Snowboard) Hittade ett kanske 4-5 meters hopp med hög kick och landningen ner i en brant. Perfekt för att testa nya grejjer tänkte jag för man kan i princip inte missa landningen och inte få för lite air.</p><p></p><p>Tänkte testa en helt vanlig tailgrab. I princip direkt efter kicken kastade jag mig "lite" framåt för att kunna grabba så fort som möjligt. Konsekvensen blev grym framåtvikt. Satt nosen 10cm innan landningen i isen som hade bildats av folk som flög för kort. Huvudet rakt ner i landningen, utan hjälm. Se nsåg jag att jag hade grävt ett 5-7 cm djupt hål i isen. Me nbrädan klarade sig med en lite lite deformerad kant... Huvudvärken var dock värre...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 44174"] (Snowboard) Hittade ett kanske 4-5 meters hopp med hög kick och landningen ner i en brant. Perfekt för att testa nya grejjer tänkte jag för man kan i princip inte missa landningen och inte få för lite air. Tänkte testa en helt vanlig tailgrab. I princip direkt efter kicken kastade jag mig "lite" framåt för att kunna grabba så fort som möjligt. Konsekvensen blev grym framåtvikt. Satt nosen 10cm innan landningen i isen som hade bildats av folk som flög för kort. Huvudet rakt ner i landningen, utan hjälm. Se nsåg jag att jag hade grävt ett 5-7 cm djupt hål i isen. Me nbrädan klarade sig med en lite lite deformerad kant... Huvudvärken var dock värre... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp