Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 44181" data-attributes="member: 31216"><p>Har gkort lit småfina vurpor med min kära bräda...</p><p>En vacker var i Östra ravin ÅRE, jag och mina kompisar åkte in i "turist ingången" men började direkt skråa vänster för att få lite orörd lössnö. Men nu var det så att det hade blåst ganska bra och plötsligt funkade inte mina slöa stålkanter särskiltbra. Började alltså glida på mage nerför, han precis vända mig inför den första luftfärde, en klippa på ca tre meter. Landade i lössnö och trodde att det var lungt men icke, vidare neröver åkte jag, studsands på klippor(4-5 st på 1-2 meter) som i en trappa, 300 meter längre ner fick jag stopp. Satt och andades 30 sekunder för att känna om jag hade ont nånstans, otroligt nog fick jag inte det minsta blåmärke, dock såg min stålkant ut en missbildad bergochdal bana...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 44181, member: 31216"] Har gkort lit småfina vurpor med min kära bräda... En vacker var i Östra ravin ÅRE, jag och mina kompisar åkte in i "turist ingången" men började direkt skråa vänster för att få lite orörd lössnö. Men nu var det så att det hade blåst ganska bra och plötsligt funkade inte mina slöa stålkanter särskiltbra. Började alltså glida på mage nerför, han precis vända mig inför den första luftfärde, en klippa på ca tre meter. Landade i lössnö och trodde att det var lungt men icke, vidare neröver åkte jag, studsands på klippor(4-5 st på 1-2 meter) som i en trappa, 300 meter längre ner fick jag stopp. Satt och andades 30 sekunder för att känna om jag hade ont nånstans, otroligt nog fick jag inte det minsta blåmärke, dock såg min stålkant ut en missbildad bergochdal bana... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp