Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 44182" data-attributes="member: 31216"><p>Kom på att jag gjort lita andra roliga, nästan fatala skador/vurpor.</p><p></p><p>Har förhindrat min kompis död iaf, Han skulle hoppa ut från ett stort sånt där jävla avloppsrör nedanför den övre transporten mellan Bräcke/olympia i åre. Han skulle åka först och på direkten, men jag sa att jag ska kolla landningen. Åker ner och stannar. när jag stannat öppnas ett hål 30 cm framför min bräda och jag ser rakt ner i en bäck 2 meter under ett tak av snö, detta tak som jag står på. Får snabbt lite panik och tar ett våldsamt skutt åt ena sidan occh landar till min stora lycka på fast mark.</p><p></p><p>Sedan förra sportlovet, åker jag på den nedre transporten mellan Bräcke/olympia. Har varit irriterad på småungar som stannr i tid och otid hela dagen, s¨å när jag ser en jävel på 10-12 årståendes med ryggen mot "trafiken" MITT i transportleden bestämmer jag mig för att skrämma honom lite.</p><p>sträcker ut handen och tänker dra den alldelles ovanför hans huvud, ett gup senare är dock mina uträkningar helt felaktiga och jag slår till ungenrakt i bakhuvet(hade hjälm) i en satans hög fart. Ungen flyger framlänges i typ 2 meter och gör en vacker faceplant. Skrattar lite åt situationen innan jag upptäcker den enorma smärtan i min högerhand. En stukad tumme fick jag som tack...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 44182, member: 31216"] Kom på att jag gjort lita andra roliga, nästan fatala skador/vurpor. Har förhindrat min kompis död iaf, Han skulle hoppa ut från ett stort sånt där jävla avloppsrör nedanför den övre transporten mellan Bräcke/olympia i åre. Han skulle åka först och på direkten, men jag sa att jag ska kolla landningen. Åker ner och stannar. när jag stannat öppnas ett hål 30 cm framför min bräda och jag ser rakt ner i en bäck 2 meter under ett tak av snö, detta tak som jag står på. Får snabbt lite panik och tar ett våldsamt skutt åt ena sidan occh landar till min stora lycka på fast mark. Sedan förra sportlovet, åker jag på den nedre transporten mellan Bräcke/olympia. Har varit irriterad på småungar som stannr i tid och otid hela dagen, s¨å när jag ser en jävel på 10-12 årståendes med ryggen mot "trafiken" MITT i transportleden bestämmer jag mig för att skrämma honom lite. sträcker ut handen och tänker dra den alldelles ovanför hans huvud, ett gup senare är dock mina uträkningar helt felaktiga och jag slår till ungenrakt i bakhuvet(hade hjälm) i en satans hög fart. Ungen flyger framlänges i typ 2 meter och gör en vacker faceplant. Skrattar lite åt situationen innan jag upptäcker den enorma smärtan i min högerhand. En stukad tumme fick jag som tack... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp