Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL-N" data-source="post: 44185" data-attributes="member: 36090"><p>Hehe jag gjorde en vurpa när jag och min kompis hade bygt ett ganska regält hopp, vi hoppade på, nästa dag när vi skulle hoppa så sattsade jag stenhårt och landade exact mellan svanskotan och ryggen på is tappa andan i ca 30 sek och fick jädrans ont i ryggen efteråt :D En anna sak fast det var inte en vurpa det var jag och två kompisar till dom hoppade fast det jag såg var att dom väjde unda just inann men jag fatta inte så jag hoppade ändå men då fatta jag vad dom väjt för det var stor jävla stenar som hade smält fram bakom hoppet men jag hadem jävligt tur som lyckades land några centimeter framför ; D annars hade det gått illa : P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL-N, post: 44185, member: 36090"] Hehe jag gjorde en vurpa när jag och min kompis hade bygt ett ganska regält hopp, vi hoppade på, nästa dag när vi skulle hoppa så sattsade jag stenhårt och landade exact mellan svanskotan och ryggen på is tappa andan i ca 30 sek och fick jädrans ont i ryggen efteråt :D En anna sak fast det var inte en vurpa det var jag och två kompisar till dom hoppade fast det jag såg var att dom väjde unda just inann men jag fatta inte så jag hoppade ändå men då fatta jag vad dom väjt för det var stor jävla stenar som hade smält fram bakom hoppet men jag hadem jävligt tur som lyckades land några centimeter framför ; D annars hade det gått illa : P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp