Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zag" data-source="post: 44195" data-attributes="member: 33789"><p>Har väl gjort ett par i mina dar... En ganska rolig var för några år sen nånstans i sverige. En kompis o jag fick den alldeles utmärkta idén att ge oss ner för baksidan av berget, utan att ha en aning om var vi skulle hamna.. Svensk, toktät granskog kombinerat med kramsnö i halvbrant terräng var smått tröttande, så när jag äntligen såg en öppning så släppte jag bara på. Efter den sista grankvisten såg jag ett nerfallet träd fem meter framför mig. Terrängen gav mig ingen möjlighet att svänga eller stanna... Så jag hoppade... Ena skidan kom över, inte den andra. -> Svår skrevsträckning.. Dessutom fick jag kramp när jag skulle knäppa loss skidan.. Tomas hade rätt skoj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zag, post: 44195, member: 33789"] Har väl gjort ett par i mina dar... En ganska rolig var för några år sen nånstans i sverige. En kompis o jag fick den alldeles utmärkta idén att ge oss ner för baksidan av berget, utan att ha en aning om var vi skulle hamna.. Svensk, toktät granskog kombinerat med kramsnö i halvbrant terräng var smått tröttande, så när jag äntligen såg en öppning så släppte jag bara på. Efter den sista grankvisten såg jag ett nerfallet träd fem meter framför mig. Terrängen gav mig ingen möjlighet att svänga eller stanna... Så jag hoppade... Ena skidan kom över, inte den andra. -> Svår skrevsträckning.. Dessutom fick jag kramp när jag skulle knäppa loss skidan.. Tomas hade rätt skoj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp