Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ranger-Bob" data-source="post: 44196" data-attributes="member: 37316"><p>fetaste vurpan</p><p>2001 Vemdalen Påsk</p><p></p><p>Jag och min f.d flickväns lillebror hade hyrt snowblades ett par timmar för att pröva</p><p></p><p>Efter vi hade varit ute i skogen och åkt så skulle vi hoppa in i backen fick ganska bra air, men när jag skulle landa så var backen lite för mjuk eller jag tung så när jag landar sjunker skidorna igenom, rakt ner i pisten det såg ut som en förbannad snöman hade hoppat ut i backen, varpå jag gör ett svandyk och landar mitt på huvuetsjunker ner med huvudetoch tippar framåt så jag knäcker nacken bara så där lite extra och har fortfarande problem med nacke och rygg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ranger-Bob, post: 44196, member: 37316"] fetaste vurpan 2001 Vemdalen Påsk Jag och min f.d flickväns lillebror hade hyrt snowblades ett par timmar för att pröva Efter vi hade varit ute i skogen och åkt så skulle vi hoppa in i backen fick ganska bra air, men när jag skulle landa så var backen lite för mjuk eller jag tung så när jag landar sjunker skidorna igenom, rakt ner i pisten det såg ut som en förbannad snöman hade hoppat ut i backen, varpå jag gör ett svandyk och landar mitt på huvuetsjunker ner med huvudetoch tippar framåt så jag knäcker nacken bara så där lite extra och har fortfarande problem med nacke och rygg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp