Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dingud" data-source="post: 44208" data-attributes="member: 30386"><p>Ett av de hårdaste jag gjort är nog när jag kom hem från serre che och skulle visa mina vänner hur man i hemma backen skulle sätta en 540 från fakey. Jag laddar som vanligt ;så mycket jag kan och flyger därefter som en vante och landar på magen ett par meter efter landningen med huvudet sönderskrapat ner i marken. </p><p></p><p>Och ligger där bredvid liftkön och stönar som en brunstig älg då jag tappat luften. Efter tre fyra minuter reser jag mig som den karl jag är och torkar bort blodet med ärmen, tar liften upp och sätter det där jävla tricket. Denna gång med lite mindre fart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dingud, post: 44208, member: 30386"] Ett av de hårdaste jag gjort är nog när jag kom hem från serre che och skulle visa mina vänner hur man i hemma backen skulle sätta en 540 från fakey. Jag laddar som vanligt ;så mycket jag kan och flyger därefter som en vante och landar på magen ett par meter efter landningen med huvudet sönderskrapat ner i marken. Och ligger där bredvid liftkön och stönar som en brunstig älg då jag tappat luften. Efter tre fyra minuter reser jag mig som den karl jag är och torkar bort blodet med ärmen, tar liften upp och sätter det där jävla tricket. Denna gång med lite mindre fart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp