Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Monis" data-source="post: 44237" data-attributes="member: 58784"><p>Jag kanske inte gjort den som gör mest ont eller nått men den är riktigt snygg!</p><p>De blåste mycket den dan i hundfjället så de hade sammlats enorma drivor vid staketen, jag hade åkt på dessa ett antal gånger och tyckte det var ganska kul så jag tänkte åka på den igen, snön var ca 1.5 meter djup 2 meter bred och ca 15-20 lång driva. Jag tog en jävla fart för att inte få slut på fart mitt i för det var ganska flackt och de e lite jobbigt att stå i 1.5 m djup snö. så jag drar på ordentligt, sikten är dålig för de snöar och blåser och allt är bara vitt överallt så jag ser inte den lilla knölen precis innan som jag råkar hoppa på och spättar mina skidor i drivan och jag gör en dykflygning på ca 10 m och landar med huvet först i den 1.5 meter djupa snön, de va fullt med folk runt omkring som såg och alla trodde jag typ bröt nacken eller nått men de gjorde juh inge ont de va juh ren jeavla lössnö, men snyggt var det</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Monis, post: 44237, member: 58784"] Jag kanske inte gjort den som gör mest ont eller nått men den är riktigt snygg! De blåste mycket den dan i hundfjället så de hade sammlats enorma drivor vid staketen, jag hade åkt på dessa ett antal gånger och tyckte det var ganska kul så jag tänkte åka på den igen, snön var ca 1.5 meter djup 2 meter bred och ca 15-20 lång driva. Jag tog en jävla fart för att inte få slut på fart mitt i för det var ganska flackt och de e lite jobbigt att stå i 1.5 m djup snö. så jag drar på ordentligt, sikten är dålig för de snöar och blåser och allt är bara vitt överallt så jag ser inte den lilla knölen precis innan som jag råkar hoppa på och spättar mina skidor i drivan och jag gör en dykflygning på ca 10 m och landar med huvet först i den 1.5 meter djupa snön, de va fullt med folk runt omkring som såg och alla trodde jag typ bröt nacken eller nått men de gjorde juh inge ont de va juh ren jeavla lössnö, men snyggt var det [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp