Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrMuller" data-source="post: 44239" data-attributes="member: 61322"><p>Har faktiskt lyckats bryta av båda skidorna en gång back in the days 1987 (ja man har hängt med ett tag). I </p><p>Megeve en bit från Chamonix, offpiståkning i skogslågterräng, rätt uppkört med en del spår man var tvungen </p><p>att följa om man inte ville frontalkrocka med en fet granstam. Ett av dessa spår jag följde mynnade plötsligt </p><p>ut i tomma intet, jag faller rakt ner ca tre meter och får en saftig plattlandning i en bäck, trodde jag skulle </p><p>bryta allt möjligt men klarade mig helt oskadd. Det gjorde dock inte skidorna som bröts av precis på samma </p><p>ställe båda två, på mitten under pjäxorna.</p><p></p><p>Senare reklamerade jag skidorna och fick till min stora förvåning nya. De skickades till Sthlm på posten från </p><p>Gillersklack där jag köpt dem, ha ha ha. Det var ett par Blizzard.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrMuller, post: 44239, member: 61322"] Har faktiskt lyckats bryta av båda skidorna en gång back in the days 1987 (ja man har hängt med ett tag). I Megeve en bit från Chamonix, offpiståkning i skogslågterräng, rätt uppkört med en del spår man var tvungen att följa om man inte ville frontalkrocka med en fet granstam. Ett av dessa spår jag följde mynnade plötsligt ut i tomma intet, jag faller rakt ner ca tre meter och får en saftig plattlandning i en bäck, trodde jag skulle bryta allt möjligt men klarade mig helt oskadd. Det gjorde dock inte skidorna som bröts av precis på samma ställe båda två, på mitten under pjäxorna. Senare reklamerade jag skidorna och fick till min stora förvåning nya. De skickades till Sthlm på posten från Gillersklack där jag köpt dem, ha ha ha. Det var ett par Blizzard. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp