Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mckw" data-source="post: 461453" data-attributes="member: 82052"><p>Jag har inte gjort någon så fet crash inom skidorna men innom fyrhjulnings åkning</p><p></p><p>Jag var hos min farfar och det finns massa stora åkrar som man kan köra på...</p><p></p><p>Jag höll på att köra runt lite och hoppade över kullarna...</p><p></p><p>Sen såg ja att det fanns en annan åker som ja inte hade åkt på ...</p><p></p><p>Då körde ja dit, och ja började ta sats över en stor kulle , jag körde över 60 km/h och när ja va precis vid kullen så såg ja....</p><p></p><p>Att det var ett stort j*vla dike som var typ 6 meter djupt och 13 meter brett!</p><p></p><p>Så när ja fattade att ja skulle crasha så var det bara att flyga och njuta av luft turen...</p><p></p><p>Jag landa ganska hårt, Högra framdäcket kom först och ja flög över styret :P sen studsade 4hjulingen över mig, när ja fattade va som hade hänt och det så tog ja av mig hjälmen och började skrika på hjälp :P för pappa och farfar va typ typ en kilometer bort och det gjorde ont som fan i benet kände jag :P</p><p></p><p>Det som va coolast att ja nästan hoppade över allt , landade vid kanten....</p><p></p><p>aja när ja komm till farfars stuga så skulle vi kolla om ja hade brytit benet men det hade ja inte som tur va.. Ja fick gå på kryckor 3 veckor..</p><p></p><p>Det var min fetaste crash</p><p></p><p>men inom skidor har ja barat ramla ner för typ 5 meters dropp och landa i pudersnö mellan två tallar :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mckw, post: 461453, member: 82052"] Jag har inte gjort någon så fet crash inom skidorna men innom fyrhjulnings åkning Jag var hos min farfar och det finns massa stora åkrar som man kan köra på... Jag höll på att köra runt lite och hoppade över kullarna... Sen såg ja att det fanns en annan åker som ja inte hade åkt på ... Då körde ja dit, och ja började ta sats över en stor kulle , jag körde över 60 km/h och när ja va precis vid kullen så såg ja.... Att det var ett stort j*vla dike som var typ 6 meter djupt och 13 meter brett! Så när ja fattade att ja skulle crasha så var det bara att flyga och njuta av luft turen... Jag landa ganska hårt, Högra framdäcket kom först och ja flög över styret :P sen studsade 4hjulingen över mig, när ja fattade va som hade hänt och det så tog ja av mig hjälmen och började skrika på hjälp :P för pappa och farfar va typ typ en kilometer bort och det gjorde ont som fan i benet kände jag :P Det som va coolast att ja nästan hoppade över allt , landade vid kanten.... aja när ja komm till farfars stuga så skulle vi kolla om ja hade brytit benet men det hade ja inte som tur va.. Ja fick gå på kryckor 3 veckor.. Det var min fetaste crash men inom skidor har ja barat ramla ner för typ 5 meters dropp och landa i pudersnö mellan två tallar :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp