Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcuspoberget" data-source="post: 516736" data-attributes="member: 74706"><p>Min värsta hände när jag var i bjurs med en kompis. Jag hade precis köpt nya skidor så jag var inte så van på dom ( mittmonterat för första gången). skulle prova ett hopp där som jag inte provat eller kollat på innan. Så jag tog så mycket fart som jag trodde behövdes. drog på en väldigt seg 360 tail för jag trodde hoppet var mer kickat och längre än det var. När jag nästan var runt såg jag att det satt någon i landningen så jag började sprattla och landade på sidan, slog i huvudet så jag vart medvetslös. När jag vaknade senare i sjukstugan trodde jag att jag hade brutit armen. Men när jag kom in och röntgade mig på lasarettet sa dom att jag hade slitit av ett muskelfäste vid axeln och att en bit av skelettet vid axeln hade lossnat och jag hade en hjärnskakning. kommer inte ihåg nånting efter att jag tog fart mot hoppet så det jag har skrivit har min kompis som var med berättat. har fått mycket dåligare minne efter kraschen och jag kan inte lyfta armen helt än :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcuspoberget, post: 516736, member: 74706"] Min värsta hände när jag var i bjurs med en kompis. Jag hade precis köpt nya skidor så jag var inte så van på dom ( mittmonterat för första gången). skulle prova ett hopp där som jag inte provat eller kollat på innan. Så jag tog så mycket fart som jag trodde behövdes. drog på en väldigt seg 360 tail för jag trodde hoppet var mer kickat och längre än det var. När jag nästan var runt såg jag att det satt någon i landningen så jag började sprattla och landade på sidan, slog i huvudet så jag vart medvetslös. När jag vaknade senare i sjukstugan trodde jag att jag hade brutit armen. Men när jag kom in och röntgade mig på lasarettet sa dom att jag hade slitit av ett muskelfäste vid axeln och att en bit av skelettet vid axeln hade lossnat och jag hade en hjärnskakning. kommer inte ihåg nånting efter att jag tog fart mot hoppet så det jag har skrivit har min kompis som var med berättat. har fått mycket dåligare minne efter kraschen och jag kan inte lyfta armen helt än :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
fetaste crashen?
Tillbaka
Topp