Fetaste skidfilmen?!?

t0nky

Ny medlem
Fetaste skidfilmen?!?
Alltså...Denna filmen hittad på Video.google.com måste ju va den fetaste skidfilmen som någonsin skapats...

- Beundra den fantastiska filmningen, mannen e ju stabil på handen!
- Skåda den Grrryymma skidåkningen, hon där har ju verkligen fattat det hela med "Tyngden på Dalsidan"
- Den fantastiska omgivningen (Canada lr?), härlig pist, vackert väder, fina hus mitt i baken, o.s.v. o.s.v. etc. etc...
- Inslag från den skräckinjagande Parken! I slutet av filmen får vi se ett hopp i klass med Jon Olsson...

Ursäkta mig för detta fullständigt oseriösa inlägg, men jag kände att detta måste ses!

Fetaste skidfilmen?!?
Snacka om "living on the edge.."

Asså.. varför ta bort ljudet och lägga på äkligt musik om man ska visa för sina släktingar? :D

Hoppas vi får se med om dom.. eller inte. :S

Fetaste skidfilmen?!?
Har ni ingen koll alls eller, det är ju Poor boyz nya film det där! Den är grymmast! Fett cool musik också som passar in totalt till den extremt våghalsiga åkningen... Den får 9/10 poäng.

Fetaste skidfilmen?!?
asså han va ju fett grym han borde ställa upp i extrem sm eller något sånt han va ju feting grym håller helt med bästa skidfilmen

Fetaste skidfilmen?!?
Ojojoj undra om dom har fått nån spons än dom borde ju va bra kända vid det här laget :D

Fetaste skidfilmen?!?
BBBBBOOOOOOOOORRRRRRRRIIIIIIIINNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!111

Tillbaka
Topp