J-rockner
Ny medlem
Feting film på Pk Hunder
Håller med där att det inte redigerar parkdelarna så värst bra. Dom blir mer sega än powerfulla och man har sett nog med sega parkdelar. Level 1 har bra känsla i parkdelarnaH-T sa:Ja, det är mitt svar och min personliga åsikt. Ja de har grymma vinklar och stor budget med helikoptrar etc. men de redigerar verkligen inte bra. Alla klipp får slow motion, minst 5 klipp får man se max en sekund av (vilket i slow motion blir kanske en tiondel av hela tricket) så man har egentligen ingen aning om vad för trick som görs och om åkaren ens landar det. MSP redigerar genom hela deras filemr fantasilöst och lever egentligen endast på deras stora budget (störst av de proffesionella skidfilmsbolagen om jag inte har fel) då de har råd med spektakulära vinklar och högkvalitativa kameror. Eller ja, det plus de grymma åkarna de har.OWester sa:sämst? är det ditt svar? jag skulle säga att dom är typ bäst.H-T sa:Matchstick är ju för övrigt helt klart sämst på att redigera parkdelar av de proffesionella filmbolagen idag.. (och de flesta amatörbolagen också)
Dock så måste jag säga att deras Bc filmning slår absolut allt. Mycket bättre vinklar och det ser helt enkelt mycket bättre ut än i parken. Med åkar materialet så bör dom mixa ihop en bättre film än den klass Claim höll. Skitbra friåkning men parken var ju nästan pinsam förutom jacobs del som var helt okej att kolla på.
Btw så har PbP numera en större budget än Msp. Sjukt dålig låt i Pk,s segement förövrigt.