Fett ont i axeln, akuthjälp!

eHogstrom

Aktiv medlem
Yooo!
Sticker till Åre ikv men tänkte först rulla på tisdag (om det ens går).
En polare landade på mig från 7meter när vi var och badade för kanske en vecka sen.

Det bränner i axeln jämt å ständigt, fast jag kan röra den osv så inget borde ju vara trasigt men den är sjukt öm. Sänkt 2st panodil och suttit tigerbalsam på skiten. Men det blir inte bättre, några tips? Även testat stretcha utan framsteg.

Känns ganska panikartat då jag gärna vill kunna rulla lite i Åre ist för att bara hänga slopen och fota typ. Peaace!

...aha, du försöker skapa något att skylla på när du blir sist ner? :)

Större chans att du hittar mirakeltips hos flashbacks drogkommité...
Svälj och kör!

Sök till en läkare så snart som möjligt. Jag vet inte exakt vad det är men jag misstänker att någonting kan ha gått sönder som tex en sena, en skadad nerv, en benflisa i axeln, eller dyl.

Gå inte till en läkare!
Gå absolut inte till en läkare!
Hör istället efter på ett internetforum, för där vet folk bäst.

Panodil har aldrig hjälpt och kommer förmodligen aldrig lindra smärta! Tigerbalsam funkar bara på täppt näsa och luktar sjukt gott. Blir lite kallt också.

Tror du kommer få bättre hjälp genom att googla på axelskador eller nått åt det hållet än att fråga här. Om du inte går till läkare som förmodligen skulle kunna säga vad det är på 5 min.

Eller så kan du som andra sagt, bita ihop.

Ja har haft liknande problem, Och om du nu e så DUM att du inte söker upp en läkare tycker jag att du ska göra armvevningar stretcha (mera) använd Soon på kvällarna. Och smörj in dej med tigerbalsam och ormsalva dp och då... Funkade för mig.

Tillbaka
Topp