Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baardh" data-source="post: 314270" data-attributes="member: 66522"><p>okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baardh, post: 314270, member: 66522"] okej, Simpan91 ni är verkligen inga riktiga gangsters. det är inte gangster att lyssna på fransk rap som alla tror, har nämnt förr att baguette ätare och b-pörr regisörer är vad som föds i frankrike! Det var en jävligt kass film, med kass redigering, rutten musik, lama hoppare och riktigt tråkigt. hoppas verkligen inte ni var seriösa när ni la ut den o trodde att ni skulle få bra kritik det kommer inte hända. samtidigt hoppas jag att ni inte var oseriösa heller o trodde att ni var roliga när ni la ut den. jag tycker att ni inte skulle ha lagt ut den här skiten överhuvudtaget, förresten så tycker jag inte ens att ni skulle ha filmat det. Ni skulle förresten inte ha hoppat överhuvudtaget, allra bäst hade varit om ni inte hade köpt nån studsmatta alls. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!
Tillbaka
Topp