Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fest4ever" data-source="post: 349645" data-attributes="member: 67839"><p>De här va nog de värsta jag har set i hela mitt jävla liv!! de fins ingen jävla mening me att lägga ut den här jävla skiten!! min lillasyster e fan bättre än er på att hoppa och hon e fan 9 år:S:S och ni påstar att ni e gangstars ni ser inte ut som några och en gangstar skulle fan inte bry sig om att hoppa matta!! och om någon sa någon skit till dom så kommer dom och dödar en! och jag tror knappast att ni kommer och dänger mig för att jag säger så här! ni e såå ägda av allt och all och ingen vill se nå mer av er här om ni inte har nåt vetigt att komma med!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fest4ever, post: 349645, member: 67839"] De här va nog de värsta jag har set i hela mitt jävla liv!! de fins ingen jävla mening me att lägga ut den här jävla skiten!! min lillasyster e fan bättre än er på att hoppa och hon e fan 9 år:S:S och ni påstar att ni e gangstars ni ser inte ut som några och en gangstar skulle fan inte bry sig om att hoppa matta!! och om någon sa någon skit till dom så kommer dom och dödar en! och jag tror knappast att ni kommer och dänger mig för att jag säger så här! ni e såå ägda av allt och all och ingen vill se nå mer av er här om ni inte har nåt vetigt att komma med! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Antnäs Gangsters !NY EDIT!
Tillbaka
Topp