Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
¤¤< FILM -> Beyond Boarders <- FILM >¤¤
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 134766" data-attributes="member: 12152"><p>Då var skidtestarhelgen avklarad...</p><p></p><p>KalleBalle> Ja, det är jag som har haft huvudansvaret för redigeringen. Jag har gjort det mesta, men har fått hjälp med en låt av min bror (MarkusO här på Fr). </p><p></p><p>Tjakkie, monoski_kicks_ass> Det hade varit bättre att ha en del för varje åkare så att man kunde lära känna stilarna lite, men tyvärr har vi inte material till det. Nivån på åkarna skiljer för mycket och om varje åkare ska ha sin egen del blir det lätt så att vissa klipp "måste" tas med för att det ska bli tillräckligt för en egen del för någon, samtidigt som en del andra klipp kanske inte kan tas med trots att dom egentligen är bättre än andra. Vi vill till varje pris undvika känslan av att "alla ska vara med" och istället väljer vi de bästa klippen oavsett åkare för att få så bra kvalitet som möjligt rakt igenom.</p><p></p><p>PeterK, monoski_kicks_ass> Vi hade precis som m_k_a är inne på en liten, smidig bulletcam som vi kopplar till analog-in på dv-kameran. Den lilla kameran kan man tejpa på hjälmen eller vart man vill och i fallet med bakåtkameran hade vi den tejpad högt upp på pjäxan. Bildkvaliteten blir långt från perfekt, men jag är ändå imponerad av vad den klarar av så länge ljusförhållandena är bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 134766, member: 12152"] Då var skidtestarhelgen avklarad... KalleBalle> Ja, det är jag som har haft huvudansvaret för redigeringen. Jag har gjort det mesta, men har fått hjälp med en låt av min bror (MarkusO här på Fr). Tjakkie, monoski_kicks_ass> Det hade varit bättre att ha en del för varje åkare så att man kunde lära känna stilarna lite, men tyvärr har vi inte material till det. Nivån på åkarna skiljer för mycket och om varje åkare ska ha sin egen del blir det lätt så att vissa klipp "måste" tas med för att det ska bli tillräckligt för en egen del för någon, samtidigt som en del andra klipp kanske inte kan tas med trots att dom egentligen är bättre än andra. Vi vill till varje pris undvika känslan av att "alla ska vara med" och istället väljer vi de bästa klippen oavsett åkare för att få så bra kvalitet som möjligt rakt igenom. PeterK, monoski_kicks_ass> Vi hade precis som m_k_a är inne på en liten, smidig bulletcam som vi kopplar till analog-in på dv-kameran. Den lilla kameran kan man tejpa på hjälmen eller vart man vill och i fallet med bakåtkameran hade vi den tejpad högt upp på pjäxan. Bildkvaliteten blir långt från perfekt, men jag är ändå imponerad av vad den klarar av så länge ljusförhållandena är bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
¤¤< FILM -> Beyond Boarders <- FILM >¤¤
Tillbaka
Topp