FILM Dirty Money!

FILM Dirty Money!
d där kan ju inte va amatör... dom va ju fan stört grymma... tycker nästat att d va roligare att se denna än en "icke amatörrulle" blev nästan mer åksugen... riktigt bra jord i avafall!!!

FILM Dirty Money!
va det bara jag som såg att charles gagnier va mer och åkte ibörjan av "the bitter end". han e väl inte direkt någon amatör om jag inte har helt fel ?

FILM Dirty Money!
Ja, åkarna är inte direkt amatörer, men filmen kallar iaf jag amatörfilm då den inte har en enorm budget som typ Poor Boyz eller MSP...killarna knäcker dock de flesta på detta forum iaf, grymma som fan=)

FILM Dirty Money!
riktigt grym,och jag käänner igen ett liknande intro,är det från ready fire aim?

FILM Dirty Money!
Amatörer ? ja är amatör och många fler på freeride, (inget illa menat ) men dom är På elite nivå ffs :D hahaha

Peace and love NO

Snow and skiz ;D thats right

FILM Dirty Money!
Fan va humor, med snubben som lägger sig i trappan & slaggar i väntan på snön, så att han kan ta railet när det väl dumper ner.
Eller neonoverallparet som ska lägga en 8:a.

FILM Dirty Money!
josslo: nej.. jag tyckte också att jag kände igen honom... och vad jag vet så är väl inte han direkt någon amatör.. :S men de andra kände jag inte igen... aah de var grymma iaf!

FILM Dirty Money!
Har jag kanske förstått ordet amatörfilm fel men ska inte åkarna vara nybörjare,
De här grabbarna är ju grymma dem sätte ju 1080 och allting, amatörfilm inte direkt,

FILM Dirty Money!
Du har förstått ordet fel... Skillnaden mellan en amatör och en professionell åkare är att den sistnämda tjänar pengar på vad den gör... Därför har egentligen hur bra åkaren är inget med om den är professionell eller amatör... Så därför måste denna film betraktas som en amatörfilm trots att de här killarna är riktigt grymma...

FILM Dirty Money!
asså tycker det e roligare att se om dom inte är uber grymma utan typ sätter 1 720 lite då och då inte bara åker på as långa rail å hoppar på 20 m bigjump

FILM Dirty Money!
Boffe5000 det är en placebo låt, vet ej riktigt vad den heter men ja tror d e english summer rain lr nåt sånt, har den på datorn kan skicka den om du vill.

Tillbaka
Topp