FILM: Entshuldigum wir im St. Anton sind

Mysigt med snö, men fan det är lite för lång tid kvar till säsongen för puderporr känner jag nu :(

dejvy, tror du tänker på nån annan film, den här hade premiär för typ två helger sen en blöt kväll hos calle, den första åkaren... =D

MrCarlson sa:
dejvy, tror du tänker på nån annan film, den här hade premiär för typ två helger sen en blöt kväll hos calle, den första åkaren... =D
Flera månader var kanske att ta i =D. den 10 oktober 2008, 18:59:28 står det att jag fick min film08-fil så jag måste råkat slumpa ner den direkt när den kom ut. fin film btw.

aha okej... då förstår jag.. jo men den tionde stämmer nog rätt bra..
tack så mkt förresten,... hoppas denna säsongen blir lika bra.. snart dags nu =D
såg att du också skulle till anton.. nice

jepp, vi syns i pudret! får hoppas på en dundervinter. för två dagar sedan stod det -grader i början på november på prognoserna nu +11! galet, får hoppas lågtrycket kommer snart så man kan få en fin december.

Rasmusswe sa:
najs film!!
tycker dock det är lite konstigt att jag inte känner igen er!
Kan det bero på att din säsong är en dimma o du ofta hittades sovande vid tvättmaskiner på stengolv o faktiskt missade årets bästa puderdag pga bakfylla ;)

Desstuom heter ju Ruben Sverholm i efternamn, dock lite status att bara vara nämd som Ruben... :)
Men en sjukt bra film.

Senast ändrad:
Soophie sa:
Rasmusswe sa:
najs film!!
tycker dock det är lite konstigt att jag inte känner igen er!
Kan det bero på att din säsong är en dimma o du ofta hittades sovande vid tvättmaskiner på stengolv o faktiskt missade årets bästa puderdag pga bakfylla ;)

Desstuom heter ju Ruben Sverholm i efternamn, dock lite status att bara vara nämd som Ruben... :)
Men en sjukt bra film.
AJAA!!
så illa var det inte, missade inte många puderdagar.. men första säsongen så var det betydligt värre..

Tillbaka
Topp