[Film] Eric Pollard self edit

• Trådstartare Trådstartare Dave
  • Start datum Start datum
Säg vad ni vill, men en cleanare åkare får man leta efter, så jäkla mångsidig.

Någon som vet titeln på låten? =)
Annars jävligt nice steeze.

Om alla kids har Pollard som friåkningsidol då kommer inte NM vara underhållande om 20 år... Alla om masa sig ned och dra några långsamma 180's och kombinera det med några butters...

Usch och fy säger jag!

Visst, han är en ruskigt bra skidåkare, men han är så mycket bättre parkåkare än vad han är puderåkare och alla hans segment är likadana... Han glider omkring i det vita med ett par skidätande snowboards på fötterna samtidigt som det spelas lite soulig och psykadelisk musik (gärna asiatiskt!) och då och då visar man bilder då han sitter på en sten och låtsas tänka...

Jag ser hellre någon straigtlina 10 ggr av 10. Detta är för mjäkigt!

Han steezar sina BC 180s så hårt. Jag har kommit fram till att det är det cleanaste som finns; att köra utan kickar och bara lägga in ett par jibbinslag från klippor, träd, stenar, kullar whatever.

H/H reklam hans stil är ju bara så mellow för han har så jävla feta och tunga skidor det går ju typ inte att snurra fort.

Senast ändrad:
´Han är duktig som fan....Mest imponerande var hans stompade landningar vid klippdroppen! JAg trodde killen va en "jibbare" :D

Carled sa:
Om alla kids har Pollard som friåkningsidol då kommer inte NM vara underhållande om 20 år... Alla om masa sig ned och dra några långsamma 180's och kombinera det med några butters...
dummaste jag hört! hör du änns sett ett nm? du kanske har missat dom filmbitarna då han inte "chillar" och rippar linjer som få...

Tillbaka
Topp