Film: Erik Lindhe (FooL)

"The video you have requested is not available.

If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process."

Funkar inte med andra ord.

överanvänder inte röd-gul-eld-funktionen lite hörru. Coolt och så att d uhar den men du behöver ju inte anvönda den på alla klipp. Bra annars, bra klippt.

oskar-e sa:
överanvänder inte röd-gul-eld-funktionen lite hörru. Coolt och så att d uhar den men du behöver ju inte anvönda den på alla klipp. Bra annars, bra klippt.
"röd-gul-eld-funktionen" haha!!! Tycker iofs inte att den användes så överdrivet mkt, men men. De e sånna här svar jag vill ha o inte typ, nice, sugig, cool, grym osv. Nu vet ja va ja ska ändra!

Senast ändrad:
haha, har skit trist. sorry om du tog illa upp. fölåt grabben. Fin åkning föressten sa jag aldrig.

oskar-e du måste ha lite och göra för att skriva så mycket...

Senast ändrad:
Jag tror jag måste citera hon tomten på Idol: " I think we had a halleluja moment here...!" Det där var en riktigt bra film!
Riktigt bra redigerat, älskar effekterna när det blir rött och så!? Hur gör man sådant?
Om jag ska vara lite konstruktiv så tycker jag personligen att det var lite mycket rails, men det är min högst personliga åsikt.

Summa summarum, 5 krysmynteblad av 5 möjliga.

...

bra musik som fan... :D

det e kul att se hemfilmat roligt material.. rock on... du kör rätt bra asså.. ser ut att ha kul. och om jag inte ser fel e det min gamla hemmabacke (Väsjö) :)

ha en skön vinter..

/Pinn

tycker filmen var bra men lite mycke av de där röd gula som sagt, och jag tyucker att allt går i slomotion?.. allt känns så segt?.. låten var okej på vissa ställen men den var också seg..

annars sköna klipp och bra redigering

Lima-ko sa:
Jag tror jag måste citera hon tomten på Idol: " I think we had a halleluja moment here...!" Det där var en riktigt bra film!
Riktigt bra redigerat, älskar effekterna när det blir rött och så!? Hur gör man sådant?
Om jag ska vara lite konstruktiv så tycker jag personligen att det var lite mycket rails, men det är min högst personliga åsikt.

Summa summarum, 5 krysmynteblad av 5 möjliga.
Tack, http://artbeats.com/prod/product.php?pg=3&id=160 där finns dom effekterna.

FooL//erra

Snälla någon, filma inte med träd i bakgruden om man har mörka kläder? :S:S
det borde väl ni som är så bra förstå?

Tillbaka
Topp