[FILM] Första dan i backen! doublebackflip-försök

Smakfull faceplant på det sista försöket, var det med flit?
Snyggt gjort att inte banga efter första smällen...

vja men så här äre gott folk,,, jag hade lovat och bestämt mig bara för att vara värst att köra dubbelbackflip i backen,, men vi var så sent ute på bygga hoppet och dom släckte typ 5 minuter efter jag ramlade andra gången :S så vi ville skynda oss så jag hann fokusera mig typ 5 minuter lr lr direkt efter jag och en kompis skottat .. men jo större hopp skulle vart bättre,, och bara för jag krasha sådär hindrar de mig aldrig från att göra något så kul som att jibba twintips ;)

Grymt.. solberg, den gamla klassikern!

Många friluftsdagar med skolan har det blivit där! Hehe.

Friskt vågat..

siiiick!!!!!!!!!!!!!!! snygg film fan vad crazy att köra dubbel respect men det bästa var" jag kör en gång till" hehe:P siiiick nee män cool film

HAHA, gött mos me face-plant..

upp med händerna (så vet jag om du är okej)

vilken underbar kille som försöker igen fan :P sånt uppskattas, i allafall när man får se de på film å får skratta lite ^^

Tycker det ser ut som en överroterad backflip..

bigair ^^ okey så de tycker du ;) som sagt,, hade de vart större hopp hade de gått bättre, men nu vare så att jag hade bestämt mig att jag skulle testa dubbelbackflip i backen första dagen ,, och vi va så sent ute och bygga hoppet så de blev litet och så vare så snö fattigt,, jag vill informera dig att landningen var 0.5 cm puder,, och du värkar ju ha koll på *överroteradebackflips* du ;)

Fy fan jag satt o var rädd under dubble bakotvolts försöken.

Han kunde ju lätt ha brutit nacke / rygg där ju.

Trodde han skulle klara det andra gången men neee så va det inte såg ut att göra ont..

ajjj, smärta!! såg ur som att han bröt nacken i första försöket, grymt att han pallade ett till försök sen :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp